duminică, 27 decembrie 2015

Unde să o atingi încât să-şi arcuiască spatele de plăcere




Gandul unui barbat... BY ADAM
Băi, ştiu că ai în cap multe locuri unde să o atingi încât să-şi arcuiască spatele de plăcere, dar lasă-le pe mai târziu. De fapt, înainte vreau să te întreb ceva, vrei ceva serios sau e o relaţie sezonieră?
Ei bine, dacă este ceva serios, prima şi prima dată găseşte-i punctul S. S de la suflet. Cu o vorbă, cu o îmbrăţişare, cu un sărut pe frunte, cu o floare, cu o încurajare. Arată-i că o apreciezi şi o accepţi aşa cum este şi că nu vrei să schimbi la ea nimic, ci doar vei încerca să-i explici ce-i bine şi ce e rău pentru ea. Cum să o atingi? La început încet cât să nu se retragă, pe parcurs poţi să apeşi pedala, să-i dai fiori pe șira spinării, apoi iar încet şi tot aşa. Să nu te simţi aiurea când trebuie să-i săruţi … sufletul. Şi ştii că o atingi bine atunci când spatele i se arcuieşte de la atâta plăcere, când iubirea îi înmoaie sufletul, când i se umezesc ochii, când străluceşte aşa cum nu a mai făcut-o niciodată.
Fă-o să se simtă atât de bine încât să uite de temeri ori de tristeţi ce-i tăiau cheful … de viaţă. Nu-i lăsa răgaz încât colţurile gurii ei să coboare. Fă-o să urle de plăcerea pe care o simte un om fericit. Las-o să-şi înfigă unghiile în tine încât să simtă că îi aparții doar ei. Nu băga în seamă vecinii care vă bat în perete de invidie că voi sunteţi fericiţi.
O femeie fericită nu te va părăsi pentru o aparentă fericire. Şi, desigur, combină toate aceste atingeri cu sexul. Când o iubeşti, vei face tot ce poţi pentru a-i oferi femeii iubite maximul de plăcere, i te vei dedica trup şi suflet doar pentru a o vedea zâmbind.

4 comentarii:

  1. SUGESTIUL MEI ESTE BACK WITH THE GREAT HELP OF DR PRINCE IDIALU LOVE SPELL Sunt atât de încântat că ruptura mea a fost restaurată, fostul meu soț sa întors după ce mi-a lăsat pe mine și pe cei doi pentru o altă femeie. am fost atât de fericit că l-am întâlnit pe DR PRINCE IDIALU și cum îi ajută pe mulți să aducă acolo Lover înapoi, așa că îl contactez și pe mine. el mi-a spus ce este nevoie pentru vraja si eu fac asa cum spunea el, dupa 2 zile de vraja, ex-mea, ma cheama sa cer iertare ca vrea sa se intoarca acasa. A fost ca un vis, asa a fost DR PRINCE IDIALU ajută-mă să-mi aduc soțul înapoi .. încă o dată vreau să spun o mulțumire foarte mare pentru tine DR PRINCE IDIALU pentru că nu m-am gândit niciodată că ex-soțul meu se va întoarce la mine atât de repede cu vraja ta. Esti cel mai bun si cel mai mare din lume. dacă sunteți aici și aveți nevoie de Ex Lover înapoi sau soțul dvs. sa mutat la o altă femeie, nu mai plângeți, contactați acum acest vrăjitor puternic. Iată contactul său: Trimiteți-l prin e-mail la: (princeidialu@outlook.com Puteți de asemenea să sunați / WhatsApp: +1 (845) 731-5643)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cea mai buna vrajitoare 2019 este Dr. Akhere, marele vrajitor din Africa, vreau sa folosesc acest mediu pentru a-i multumi pentru ca mi-a adus inapoi ex-iubitul meu, doar mi-a spus sa furnizez articolele necesare pentru vraja si pe care le-am facut si mi-a spus că după ce a primit articolele în 24 de ore voi începe să văd rezultatul și cu adevărat este un om al cuvintelor lui contactați-l astăzi și rezolvați problema
      (1) dacă aveți întotdeauna vise rele.
      (2) Vrei ca femeile / bărbații să alerge după tine.
      (3) Dacă vreți un copil.
      (4) Vrei să îți ceri soțul / soția să fie a ta pentru totdeauna.
      (5) Rac sau orice formă de boală
    E-mail: Akheretemple@yahoo.com
      Whatasapp +2348129175848 Dr. Akhere

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu sunt GREAT DR AKHERE puternicul fondator de vrăji care vă poate rezolva problema
    în termen de 24 de ore. Am fost un vrăjitor de peste 35 de ani
    și lucrarea mea vorbeste enorm pentru mine. îl puteți contacta prin e-mailul meu privat zazabatemple@yahoo.com sau WhatsApp +38972751056

    Mergeți printr-un astfel de PREDICIU:

    (1) Vreți să vă îmbogățiți financiar?
    (2) Vrei să te întorci înapoi?
    (3) Ai întotdeauna vise rele?
    (4) Vreți să fiți promovați la locul de muncă?
    (5) Vrei ca femeile / bărbații să alerge după tine?
    (6) Vrei magie spirituală puternică?
    (7) Vrei o putere spirituală pentru companiile de cocaină?
    (8) Vrei să rămâi însărcinată

    RăspundețiȘtergere
  4. trebuie sa spun ca esti cel mai bun vrajitor de dragoste si trebuie sa-i spun lumii despre Dr. Bahama el un om frumos si, de asemenea, vraja lui de dragoste este foarte eficient si sunt foarte fericit sa spun acest lucru lumii pe care il puteti contacta, de asemenea, Email: Bahamatemple @ outlook.com sau ce-l vedeți pe +38972751056

    RăspundețiȘtergere

Postări populare