duminică, 17 mai 2015

Am spus de prea multe ori DA și am plătit scump; acum voi învăța să spun și NU!



N-am știut să-mi caut câștigul acolo unde erau în joc sentimele sau propria mândrie, n-am știut să lovesc oamenii fix în punctul lor forte din dorința de a păstra o relație cât mai decentă, bazată pe respect.
Când spui mereu Da, oamenii se obișnuiesc cu tine așa; fără să vrei îți asumi un mare risc pentru ca la un moment dat nu vei mai putea și vei spune NU dar tot ce ai făcut până atunci va valora zero, te vor judeca și te vor trage la răspundere toți.
Am greșit pentru că n-am știut să spun NU, n-am plecat de lângă oameni care oricum nu mă respectau și am oferit politețe unor oameni care la un moment dat s-au transformat în niște lupi disperați după propriul ego. Am greșit pentru că am crezut în vorbe, că mă așteptam la sentimente frumoase, dragoste și prietenie.
Nu suport oamenii care ignoră problemele altora, care se consideră miezul pământului, ca și cum toate necazurile s-au năpustit asupra lor și nu mai este cale de scăpare. Vreau să le spun că NU, nu sunt unicii cu probleme, nu sunt singurii cu probleme și dezamăgiri, că există pe lumea astea persoane care au pierdut oameni dragi, care se luptă cu boli grave și găsesc un motiv pentru a lupta, pentru a duce la bun sfârșit această aventură pe care o numim viață.
De fiecare dată spun da! Acum vreau să spun NU: nu voi accepta minciunile, nu voi pierde din timp lângă oameni care se supără din prostii și tot victimizează, nu voi mai crede în orice dar voi plânge după oamenii în care am crezut și m-au dezamăgit, nu voi ierta oamenii care m-au ignorat (ce crezi că te face mai deștept?) nu voi respecta oamenii care pălăvrăgesc mult și fac puțin, nu voi ridica în slăvi oameni care trăiesc din asta, nu voi asculta criticile unor oameni care nici nu mă ascult. Cel mai important, ca să știi înainte de a intra în viața mea, nu-ți voi deschide inima atât de ușor. Am spus de prea multe ori DA și am plătit scump; acum voi învăța să spun și NU!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare