duminică, 29 martie 2015

Diferente ...



Dintre noi doi, aș vrea să fiu eu cea care pleacă și te lasă singur, cea care nu-ți răspunde la telefon, cea care te lasă să te îngrijorezi, cea care are nevoie de liniște pentru a se descărca de nervi, cea care îți spune că ești un deranj, cea care te ignoră și te bagă în seamă când are chef, cea care se distrează cu prietenii deși abia ne-am certat.
Între noi doi există un ocean plin cu “eu pot” și “tu nu”. Un ocean în care eu mă pierd și tu găsești întotdeauna o scăpare. Dintre noi doi, aș vrea să fiu eu cea puternică și tu cel sensibil; aș vrea să plâng mai puțin și să-ți mai refuz câte o îmbrățișare. Să reușesc să rămân supărată, să nu-ți zâmbesc imediat. Să reușesc să par nepăsătoare, să te întrebi dacă m-ai pierdut și să-ți fie teamă de un viitor fără mine.
Vezi tu, împotriva acestor gânduri lupt zilnic, eu sunt un suflet de femeie, nu-mi este frică, aș pierde orice, m-aș lovi și m-aș ridica pentru o clipă de fericire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare