duminică, 29 martie 2015

Mi-am strâns puternic visele în brațe.....

Mi-am strâns puternic visele în brațe de fiecare dată când am întâlnit o piedică, când cineva mi-a spus că sper degeabă, că n-am să reușesc. Am să vă dovedesc …


că pot să primesc de la viață tot ce merit. Nu cer nimic în plus, cer ceea ce mi se cuvine, ceea ce merit după ce am luptat și m-am sacrificat. Își vor aminti de mine toți cei care mi-au spus că nu pot, toți cei care n-au avut încredere în mine ca om. Își vor aminti de mine toți cei care m-au lovit cu păreri răutăcioase, care m-au dat la o parte cu un simplu gest și m-au considerat prea visătoare,  prea naivă și fragilă. Mă voi ridica și voi lăsa ca zgomotul faptelor să vorbească pentru mine.
La sfârșit voi aplauda doar oamenii care mi-au fost alături și care mi-au dovedit prietenie și încredere. Probabil pe parcurs oameni vor pleca din viața mea pentru a lăsa loc celor de la care am ce învăța, cei care mă pot face să cresc și să-mi înving teama, probabil voi plânge și inima îmi va rupe coastele  pentru a-mi ieși din piept, probabil voi înfrunta nenumărate furtuni până voi vedea visul meu îndeplinit. Am uitat cum este să nu crezi în tine, astăzi simt că pot și nimeni nu-mi va sta în cale. Voi da la o parte toți oamenii care mă țineau legată de un loc și de sentimente care nu meritau atâtea lipsuri și sacrificii. Voi purta prin lume învățăturile părinților mei, voi face nenumărate greșeli, voi urca în trenul fără destinație cu biletul plătit doar pentru dus. Voi spune adio celor care m-au învățat să fiu mai puternică decât ieri.
Luptă pentru visul tău! Doar tu poți!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare