luni, 30 martie 2015

Prefer să fiu o femeie complicată decât să depind de un bărbat; prefer …



să spun ceea ce gândesc decât să fiu judecată pentru ceea ce nu sunt; prefer să iubesc puternic și fără milă decât să pierd șansa la fericire. Prefer să sufăr decât să stau ascunsă de peripețiile vieții. Prefer să mă aranjez pentru mine decât să permit altora să-mi spună cum ar trebui să mă port sau să mă îmbrac. Prefer să am în jurul meu doar oameni de încredere decât să fiu înconjurată de oameni care mai devreme sau mai târziu îmi vor spune adio. Prefer să aleg cu inima, întotdeauna am făcut-o, deși știam că consecințele nu le voi putea evita. Prefer să mă impun decât să tac. Prefer să ascult atunci când nu știu, prefer să fac ce-mi place și ce mă face fericită, am ales să nu mai dau prea multe explicații și să nu mai sufăr pentru vorbe spuse fără rost. Prefer să fiu o doamnă, prefer să-mi clădesc viața și să nu pierd timp prețios criticând alegerile și faptele altora. Prefer să fac mai mult și să mă aștept la mai puțin. Prefer să merg înainte chiar de m-aș târâ decât să renunț. Când cineva mă provoacă cu jigniri și comportamente neplăcute, nu mă înjosesc, nu voi face ca ei: prefer să tac decât să lovesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare