duminică, 29 martie 2015

Etalează-ți inima, nu trupul.


Mi-a spus cineva: “Îmi place să dau mințile bărbaților peste cap.”
I-am răspuns: “Și mie. Îmi place să cuceresc inima unui bărbat prin modul meu de a fi, prin greșelile mele. prin stângăcia mea, prin modul meu de mă rușina în fața complimentelor, prin ridurile și imperfecțiunile chipului meu, prin dorința mea de a mă simți protejată. Îmi place să-i dau mintea peste cap prin modul meu a fi, cu capul în nori și întotdeauna visătoare. Îmi place să-l surprind privindu-mă în timpul nopții, îmi place să-i ofer tot ce am mai bun și să-i arăt tot ce am ascuns de ceilalți.”
“Nu ai înțeles, eu mă refeream la a-mi etala frumusețea: corpul, chipul și trăsăturile.”
“Cum… Și inima?”
Da, chiar nu înțelesesem punctul ei de vedere care, evident, nu era și al meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare