duminică, 29 martie 2015

La început vrei un bărbat frumos,...

La început vrei un bărbat frumos, apoi îți dorești un om bun, care să te iubească și să te aleagă pe tine.


Nu-mi pasă de aspectul fizic atâta timp cât omul care-mi este alături știe cum să mă surprindă, ceea ce mă face să râd și ceea ce mă face să plâng. Nu-mi pasă de culoarea ochilor, contează cum mă privește și câtă sinceritate și bunătate ascunde în suflet. Mama întotdeauna mi-a spus: Tu ai nevoie de un om blând. 
La început fiecare tânără își dorește un iubit frumos, arătos, cât mai chipeș și atrăgător. În timp realizezi că nu contează aspectul exterior, acesta nu-ți oferă încrederea de care ai nevoie și susținere în momentele grele. N-am nevoie de un bărbat care să atragă privirile altora, am nevoie de un om care să mă iubească așa cum sunt și să lupte cu mine împotriva monotoniei și a timpului.
Nu caut bărbatul perfect dar caut omul cu care pot merge pe același ritm, o persoană pozitivă și cu zâmbetul pe buze, care să alunge tristețea care mai apare din când în când pe chipul meu, un om care să aibă timp pentru o îmbrățișare, un om cu care să călătoresc și de la care pot învăța ceva. Vreau un om care să mă aleagă pe mine, în fiecare zi, în fiecare dimineața și seară.
Nu-mi doresc un bărbat perfect ci un om cuceritor, fermecător prim modul lui de a fi. Nu mă interesează câte ore petrece la sală, contează câte ore petrece ținându-mă în brațe.
Când iubești o femeie, trebuie să-ți asumi o mare responsabilitate. Dacă o iubești, o vei proteja de orice și o vei asculta în momentele mai grele. Nu este ușor să iubești o doamnă, de multe ori între voi va exista mândrie dar amintește-ți că cea mai frumoasă victorie este iubirea. Stimat domn, oricine se poate îndrăgosti de chipul tău dar doar o doamnă se îndrăgostește de modul tău de a fi. Doar o doamnă va observa educația și respectul tău.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare